domingo, 1 de junio de 2014

Un dels nostres clients a la Cursa del Llop dels Ports de Tortosa-Beseit!

Aquest cap de setmana un dels nostres clients, en Lluís F, ha disputat una dura mitja marató amb les nostres plantilles esportives. Ell mateix ens explica com ha desenvolupat aquesta edició de la Cursa del Llop:

Aquest diumenge 1 de juny vaig córrer per primera vegada la mitja marató de la Cursa del Llop. Aquests 21 quilòmetres tenen un al·licient molt especial, i és que durant tota la cursa es puja i es puja fins arribar al refugi de la UEC, ben a prop del punt més alt dels Ports de Tortosa - Beseit.

Des de fa unes setmanes que corro amb unes plantilles especials que vaig demanar a la clínica. Volia córrer més tou i volia provar si això em resultaria més còmode a l'hora d'acumular quilòmetres. Entrenant ja fa setmanes que ho he comprovat, corro més còmode i tinc una bona sensació de confort difícil d'explicar.

A la cursa també ho vaig notat però a partir del quilòmetre 10, que és quan començaven les rampes que ens enfilaven fins als 1300 metres, ja ni hi vaig pensar. Els bessons de tant en tat miraven d'espantar-me donant senyals de vida, dolor, reivindicaven uns estiraments que no vaig poder fer fins que vaig arribar a la meta.

En general recomano a tothom fer aquesta mitja marató tot i que per a mi ha estat més dura que la Marató de Barcelona o fins i tot alguna mitja marató de muntanya que he fet. Les vistes però són increïbles, puges de 0 a 1300 metres de desnivell per un port de muntanya amb vistes al Delta de l'Ebre, Roquetes, Tortosa i molts altres paratges.  

No hay comentarios:

Publicar un comentario